Servisní linka: | +420 465 471 400 |
E-mail: | servis@my-concept.cz |
Servisní technici jsou Vám k dispozici každý všední den od 7:00 do 15:30 hodin.
Jak postupovat při objednání servisní opravy/reklamace?
U prodejce
Pokud se Vám porouchá některý z našich spotřebičů značky Concept, předejte ho spolu s dokladem o jeho koupi nebo potvrzeným záručním listem v prodejně, kde jste spotřebič zakoupili. Prodejce zprostředkuje vyřízení opravy/reklamace.
V servisním středisku
Pokud z nějakého důvodu nechcete nebo není možné zajistit opravu/reklamaci prostřednictvím prodejce, využijte naše servisní středisko. Předmět opravy/reklamace je nutné doručit na adresu:
- Jindřich Valenta - Concept
- Servisní oddělení
- Vysokomýtská 1800
- 565 01 Choceň
Nabízíme možnost svozu vadného výrobku společností PPL. V případě zájmu nás kontaktujte na info@my-concept.cz s uvedením jména, adresy a telefonního čísla (případně data možného svozu). Svážíme i zásilky, které nebyly zakoupeny u nás.
Při opravě/reklamaci zboží je nutno zboží řádně očistit, vysavače osadit čistým prachovým sáčkem a bezpečně zabalit tak, aby nedošlo k poškození při přepravě do servisního střediska. Za špatně zabalené zboží nenese servis odpovědnost. K doručení zboží není nutné použít originální obal. K vyřízení opravy dodejte doklad o koupi zboží nebo potvrzený záruční list a popis vytýkané vady. V případě reklamace je nutné uvést také Vaši volbu reklamačního nároku (viz Reklamační řád).
Naši servisní technici zajistí opravu zboží v co nejkratší možné době. Opravené zboží je možné převzít osobně na adrese servisního střediska nebo Vám bude odesláno přepravní společností. Pozáruční opravy budou odeslány poštou nebo přepravní společností na dobírku.