Servis malých spotřebičů | Concept – chytře vymyšleno pro život
Servis
Kontakt
Jindřich Valenta - Concept
Servisní oddělení
Vysokomýtská 1800
565 01 Choceň
Email
servis@my-concept.cz
Servisní linka:+420 465 471 400
E-mail:servis@my-concept.cz

Servisní technici jsou Vám k dispozici každý všední den od 7:00 do 15:30 hodin.

Jak postupovat při objednání servisní opravy/reklamace?

U prodejce

Pokud se Vám porouchá některý z našich spotřebičů značky Concept, předejte ho spolu s dokladem o jeho koupi nebo potvrzeným záručním listem v prodejně, kde jste spotřebič zakoupili. Prodejce zprostředkuje vyřízení opravy/reklamace.

V servisním středisku

Pokud z nějakého důvodu nechcete nebo není možné zajistit opravu/reklamaci prostřednictvím prodejce, využijte naše servisní středisko. Předmět opravy/reklamace je nutné doručit na adresu:

  • Jindřich Valenta - Concept
  • Servisní oddělení
  • Vysokomýtská 1800
  • 565 01 Choceň

Nabízíme možnost svozu vadného výrobku společností PPL. V případě zájmu nás kontaktujte na info@my-concept.cz s uvedením jména, adresy a telefonního čísla (případně data možného svozu). Svážíme i zásilky, které nebyly zakoupeny u nás.

Při opravě/reklamaci zboží je nutno zboží řádně očistit, vysavače osadit čistým prachovým sáčkem a bezpečně zabalit tak, aby nedošlo k poškození při přepravě do servisního střediska. Za špatně zabalené zboží nenese servis odpovědnost. K doručení zboží není nutné použít originální obal. K vyřízení opravy dodejte doklad o koupi zboží nebo potvrzený záruční list a popis vytýkané vady. V případě reklamace je nutné uvést také Vaši volbu reklamačního nároku (viz Reklamační řád).

Naši servisní technici zajistí opravu zboží v co nejkratší možné době. Opravené zboží je možné převzít osobně na adrese servisního střediska nebo Vám bude odesláno přepravní společností. Pozáruční opravy budou odeslány poštou nebo přepravní společností na dobírku.

MAC Adresa: 00:15:5D:1E:0B:39